Monday, May 20, 2024

Molitve za prazne sprude




Čujem ti glas,

čujem ti šum

i vapaj za spas,

za ranjeni um.



I Duh me budi

ispod mjesečine

koja ne sudi

ničije čine.



Samo se šeće

da me osvijesti

u sjećanju sreće

što ću je sresti.



Ne daj mi, Kriste,

da sada poginem

kad ruke se čiste

i kad se poginjem



ljubavi veličanstvenoj,

skromno i tiho,

mada u glavi večernjoj

sve razara vihor



što nosi mi red.

Polako mi sijeva

konačan slijed

i misli odijeva.



Znam, napokon znam

što zboriš mi, Bože,

i zvuke razmnažam

koji se množe.



I nema osude,

ali teške su muke

za prazne sprude,

za sklopljene ruke.



Da duša dočeka,

ti si mi dao,

i molitvi rijeka

dok mjesec je sjao.



Da nađu se nada

i križ taj strašni,

dolazim sada

u susret strasni.

20.05.2024. 22:45





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts