Thursday, May 23, 2024

Mijene

 


Koliko si puta pogledao na me,

a ja nisam ni uzvratila ti, Gospode.

Koliko puta su nas ostavili same

da u nama sva se prijateljstva rode.


Duše Sveti, Duše moj, opet sluša

službenica tvoja koja, žedna, pije

samo bistru, čistu vodu kao duša,

jedina u kojoj vino tvoje vrije.


Koliko puta sam te zanemarila iz straha

da to ne može mi biti da me tražiš.

Toliko puta si me ostavio i bez daha,

tako strpljivo mi ovaj život blažiš


jer ja ne znam kako prevaliti

sve te kilometre i dužine,

ali znam da nećeš mene prevariti,

tvoja riječ se nikad ne raspline.


Ti posvećuješ mi napore i trud,

molitve i promatranje sebe

da izliječiš um što nalazi svu blud

ova svijeta u kojemu ima samo tebe.


Da me iz toga izvučeš ti, moj krste,

kao jednom davno kad sam stigla

sve do tvoje hridi anđeoske vrste,

nedostojna sam se uz tebe pridigla.


Ti si ljubav sama, ti si nebo meko,

ti si Duh od Oca i od Sina,

ti si odavno mi život moj prorek'o

da se mijenjam poput kruha, poput vina.

23.05.2024. 21:38



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts