Thursday, May 9, 2024

Srce na drumu

 


Visoko je nebo iznad mene,

daleko si ti u zemlji obećanoj

i zbog toga tražim, duše snene,

da ne napuštaš me u toj bitki stranoj,


u toj tuđoj borbi koja nema kraja.

Čak i kada umrem, ona će se nastaviti,

makar stigla ja u srce nebeskoga raja;

nikada se ovaj boj od mene neće rastaviti.


Mira imam jer mi održavaš sile,

jer je čudo tvoje kod mene na djelu;

vezani smo ljubavlju ti Majke mile,

vjerovanjem što mi obuhvaća dušu cijelu.


Znaš me, Kriste, da ponekad nije jasno

da l' sam ovdje ili već je ovo povratak moj kući;

da li blaženo je zato moje vrijeme kasno,

mada raznim putevima kročim da bih ući.


Tvoja ljubav mene čuva, daje mi da znam,

mada blijedi sjećanje i slabi um.

To mi nije potrebno, ostao je samo plam

k'o u srca djetinjega što je bačeno na drum.

09.05.2024. 05:33



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts