Saturday, May 18, 2024

Divno prostranstvo


 

Tako navikla sam ostaviti

iza sebe mnoge doživljaje,

samu sebe tad zapostaviti

radi nečega što bolje traje,


a to sve je iznad mene vrijedno;

sve je važno, najvažnije svuda,

samo nije moje srce bijedno,

moja tiha duša, pamet luda.


Kad je tome tako uvijek bilo,

tada i ti, Kriste, oduvijek si tu,

u mojem životu gdje se krilo

praštanje i poniženje dobru ili zlu.


Kad si rekao mi o značaju mome

u tom svijetu pametnjakovića, velikana

i u duši tvojoj, i u srcu tvome,

svanula je zora, kao jesen razlistana.


Uzeo si me za ruku, mene, moje kljuse,

poveo me dalje na životnoj stazi

da ne uzdajem se više samo u se,

da mi svaka stopa trnjem gazi


pa sad ogromno je to naše prostranstvo.

Hvala ti za postojanje i za gostoprimstvo,

hvala ti za moje srčano kršćanstvo

i hvala ti do nebesa za moje posinstvo.

18.05.2024. 13:42



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts