Thursday, August 1, 2019

Svjetlom uskrsnuća



Od ništavila može me spasiti,
Isuse Kriste, samo Tvoj Križ
koji mi može stvarnost ukrasiti,
svu radost života i svaku briž.


Od plutanja nemirnim oceanima
gdje nitko ništa ne zna i svi se boje
može me nositi noću i danima
samo ljubljeno kraljevstvo Tvoje.


Praznina misli i ta univerzalnost
mogu me odvesti stazama bijede
jer čovjek nije rođen za stalnost,
ljudske ideje bez Tebe ne vrijede.


U svjetlu Te uskrsnuća susrećem uvijek,
iz te perspektive život mi samo staza gorčine,
ali Ti nosiš me nemoćnu čitav moj vijek,
uzdižeš mi napore, ispravljaš krivine.


Tamo gdje nestaje bogatstvo zlata,
tamo gdje prestaje zdravlje i sreća,
tamo Ti otvaraš nebeska vrata
jer Bog se čovjeka uvijek sjeća.
01.08.2019. 04:34

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts