Friday, August 2, 2019

Plodna zemlja



Sve tišine su se danas okupile;
što bih drugo iza sebe ostavila
nego blagi taj potajni muk
što ga moje vene jednom su oćutile
kad sam slavom Boga proslavila,
kad se čuo riječi te božanske zvuk.


Tako često riječ Mu to zahtijeva,
da se zadugo umukne
od sve njene istinske ljepote.
Od te riječi čak i kamenje uspijeva,
poput ruža sukne
putevima nebeske divote


pa sve stigne do zemaljska tla
i do svih srdaca koja klonu
jer ponestane im odgovora,
jer smo grijehu dali zalog zla,
jer smo klanjali se samo tronu,
jer smo tražili jedinstvo zbora,


ali nismo srca preokrenuli,
nismo dlanove ni zgrčili
zbog težine preokreta;
kao krhko cvijeće smo uvenuli,
samo čekanje smo naučili
k'o leptiri na sred cvijeta.


Da sam možda zemlja neutralna
koja prima kiše, rosu, Božju riječ
pa da božanska blaženstva rodim,
da iz mene nikne duša neprežalna
koja davala bi rajsku mliječ
da se vječnost sva od mene plodi.
02.08.2019. 18:53

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts