Friday, August 16, 2019

Pustinjski glasovi



More predrasuda,
brdo pretpostavki
koje se talože,
svaki napor koče,
dovode do lošeg suda
i zamjena stavki.
Stižem Ti, moj Bože.
Kapci mi se moče,


ali ništa strašno nije.
Čak je lijepo
naći suputnika
maglama daljina,
čak i kad oluja vije
kroz predvorje slijepo
gdje odzvanja vika.
Lakoća haljina


velika je moć
od koje bih strepiti
da mi nije spas
ta tišina
i ta hladna noć
kojom ćeš me krijepiti
radi sebe, radi nas,
zbog visina


do kojih ću stići
kada se odrazim
od Tvojega drva
koje cvjeta,
koje će me dići
da ne plazim
već da odem prva
nakon mnogih ljeta.


Hvala Ti za sve,
sve što si mi dao;
ja o Tvome moru
šaptati ne mogu,
niti sanjati sne.
Ni Ti nisi nikad znao
da l' ću popet se na goru
da se vratim k Tebi, Bogu.


Anđelu ću svome
lovorike plesti,
a pustinjske palme
bit će meni poslastice.
Sve ću misli trome
ljubavlju pomesti
koja daje šarme
i sve mnoge povlastice.


Kad bi glasovi svi prestali,
možda saznala bih
čak i svoje ime,
ali nije žurno.
Uzroci za jad su nestali,
sad i život sav je tih
jer su blage zime,
al' područje tmurno.


Pjevat ću o kapima kiše
i o poplavi što prijeti
duši ovoj stoljećima.
Ništa ne uspijeva
jer mi srce tiho diše
da ne poremeti
pozdrave u proljećima
radi kojih pjeva.
16.08.2019. 10:32





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts