Friday, August 9, 2019

Zatvoreno nebo



Rano jutro kolovoza,
toplo, svježe
poput rose djevičanske,
nebeska je proza
da je misli zabilježe
jer je traže ruke proročanske


kad ih Duh probudi Sveti:
idi, sjedni pa podvori
nove molitvene dane
zazivima koji pljušte ljeti
kao zvijezde meteori
da ti dobra godina osvane.


Ne vidim Te od sparine,
guste, mračne noći
koja Tebe, Duha prosi
milostive padaline
koje morale bi doći
kada vjetar nevrijeme donosi;


ne vidim Te od lahora jaka
što po prozoru mi klizi
da me nađe tu, za stolom.
Moja Ti je molba laka
da u mojoj se nađe knjizi
iz oblaka sveti prolom.


Šaljem svoje misli van
i Tebi u susret, Sveti Duše,
da mi groznicu rashladiš,
da načiniš meni onaj dan
što ga vjetrovi razruše,
da mi jutra sva pomladiš.
09.08.2019. 03:19





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts