Saturday, August 10, 2019

Noćna šetnja



Sumrak rani jedan je rastanak,
razdvajanje na proste dijelove
svega što se odvojiti dade.
U svemiru mjesečev sastanak,
a duša još pamti cjelove
dok gube se posljednji znaci nade.


Jer nada prestaje u ostvarenju,
ona nestaje kao da se utaplja
u nekoj sigurnosti noći.
Sanjat ću svoj put ka ostarenju,
na mojim će vjeđama zasjati kaplja
koja će duši mojoj pomoći.


Svi moji snovi samo jedan su san
i svi snovi vode probuđenju,
odvajanja odvode u sazrijevanje.
Da me barem čeka moj nebeski stan
da me konačno otme mom otuđenju
pa da na Sudu obrani me moje pjevanje.


Ovaj stih posvećujem onim dodirima
koji se više ne mogu nikako odijeliti,
oni već postoje kao samostalna cjelina
negdje u duhovnim kodovima
koji tu postoje da bi nadu zacijeliti
ako ne zgodi se noću nebeska bjelina.


Luna stiže, mjesečina oblakom sakrivena,
a moja se duša na to svjetlo sprema
svake noći, svakog časa budna.
Ova noćna šetnja čvrsto je zašivena
za to nebo na kojemu ona tajni nema
jer u Kristu uslišanjem je bremenita i trudna.
10.08.2019. 21:16



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts