Sunday, August 4, 2019

Slavlje života

Katedrala Milano


Prostori svemira padoše na me,
a bijah k'o ptica smrznutih krila;
nisu me dirnule velike sanje,
nije me dotakla crta od slame,
ni velika snaga što čudo je bila
već samo u mnoštvu velebno zdanje,


čista poezija prečista duha
koja se mjeri s najvećim kulama
ovoga svijeta i civilizacije.
Nisu je stavili u red slavna ruha,
niti o njoj bi pisala panorama
koja ne bilježi sve vibracije.


I što dublje u smrtnost ponirem,
to bliže sam Tebi, Gospode, Kriste,
Živote, početku moj i svršetku
jer u mračnim Te dubinama nazirem
kao dušu neke obijeljene biste
i kao njenu nevidljivu klijetku.


Jer smrt, to sam uglavnom ja,
a tamo me uvijek Ti dočekuješ
s krilima nebeska Proviđenja;
jer Ti si ta tajna i poezija
s kojom dušu moju očekuješ,
među nama stoji to doviđenja.


I kad mislim o smrti u nekom grobu,
počinje velebno slavlje života,
sve jače, sve više želim Te slaviti.
Tako je uvijek kad zađem u njenu utrobu,
vatrometi počinju mnogih divota
koji se nikada ne bi zaustaviti.
04.08.2019. 14:11




















No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts