Saturday, August 31, 2019

Svijet bez Posrednika



Na Tvojim se, Kriste, rukama rađam
kao biće od gline što nalik je Duhu
i život nosim kao vjetrove lađa,
i biljeg nosim na svečanom ruhu.


Što bio bi čovjek u sebi samom,
što bili bi ljudi svi na svijetu
koji ne znaju što je na kraju tamnom,
kad ne bi imali Tvoju Dušu presvetu


i obećanje vjerno Posljednjeg suda?
Ti, Posrednik između Proviđenja i mene,
vodiš me gore iz moga blata luda
i budiš me na vječnost iz noći snene.


Što bila bi zemlja, i svemir, i vrijeme
da nisam čula Ti besjedu slavnu,
da nije mi nebo svoje posijalo sjeme
na povijest moju i lađu pradavnu?


Da nisi se dao smrtnom Raspeću,
da nisi mi sišao na svjetlo dana,
da nisi mi rekao da u Tebi mrijet' ću,
bila bih blato bez nebeska stana.
31.08.2019. 08:41



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts