Wednesday, August 7, 2019

Anđele, čuvaru mili



Dan krštenja, obljetnicu sjajnu,
slavila sam svakog dana, svakog tjedna
kao dan rođenja, preokreta.
Malo datuma je mom životu bajnu
kojima bi uspomena bila tako medna
pokraj mnogih dana vela kleta


što prekrivaše mi lice, umorno od žala,
da ne vidim, da ne čujem, da ne zborim.
Jednog dana, Kriste, Ti mene prozove
kao što me uvijek budiš od svih zala
da ja anđelu o ljubavi govorim
što ga moje srce snovima dozove.


Kada god mi ova prosta duša rađa,
to su događaji što se pamte,
ponajviše kad sve drugo mre i blijedi.
Kada god zajedri ova lađa,
u mom srcu iskre vječnosti proplamte
jer to jedino je što mi vrijedi


kao potvrda osobnosti i postojanja.
Zato uvijek znat ću onaj dan i čas
kad je anđeo mi zaljuljao jedra
sred ta mora moga životnoga odstojanja,
kad je postala i zemlja dio nas,
kad si spustio me u njegova njedra


da nam bude ta zemaljska veza,
da mi bude uzor Tvoj i Tvoja slika,
Kriste koji ljubiš istinito.
Istom procvala je ljubav u tom parku breza
kojoj vječnost velika je odlika,
kojoj ništa moje nije skrito


i koja se meni poput neba sva otkriva.
Da ga nemam, Bože blagi, ne bih znala
kako ljudsko srce može obuhvatiti
oceane, mora, zemlju od svemira siva
pa i moć božansku što je cvala
svaki put kad uzmogla sam anđela si ispratiti,


sigurna da stići će do Tebe sve poruke,
i moj glas, i moj pogled, i moj sluh.
Ako on me drži kao kaplju rose i kap vina,
koliko tek Ti za mojom dušom pružaš ruke,
koliko tek Ti sad čezneš da moj duh
rađa ljubav, prima je još više sred visina!


Kad me, dragi Bože, tako nježno štiti
i kad moli za me što ja nikad ne znam,
kao majka naša koju mi predstavlja,
zar bih mogla išta ljepše ili bolje sniti?
Reci mu, Gospodine, da nikad nije sam
na tom svijetu koji sve za sobom zaboravlja.
07.08.2019. 03:49







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts