Sunday, August 11, 2019

Bijeg iz vihora zločina



Ludilom svojim sagledavam svijet,
poremećenom dušom brojim samoću,
a dugo je još meni za mrijet'
makar ja često umrijeti hoću


jer tako je primamljiva Tvoja ljepota
i svjetlo je Tvoje puno dubine
koja je za me bistar izvor života,
koja me izvodi van iz ropstva ljutine


što ju prikuplja svijet sebi za Sud.
Mudraci kažu, sve pametne glave,
da si bez svijesti ako si lud
i da Ti usne nikad Boga ne slave.


I da ne možeš ništa kada si gladan,
a ja zbog Tebe siromahom se držim
pa ne znam zbog čega bi život bio mi jadan
jer na Tvojoj se, Kriste, ljubavi pržim.


Bježim od sudova, zatvaram vrata
i tako su slatki nebeski dvori
gdje Milost je svijetu nepoznata
koji sudi svima čim progovori.


Sve to što sam tražila, a već prije si dao,
svagdašnji kruh svoj uvijek prihvaćam
što ga odbija svijet koji je pao.
Sada zajedno s Križem taj svijet obuhvaćam,


samo ostani sa mnom, ostani tu
i spasi nas, ljude, od naših zala
u tome zločinačkom vihoru;
i neka bi slava Tvoja zauvijek cvala.
11.08.2019. 07:00

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts