Thursday, August 22, 2019

Pjesnikove lađe



Možda ću te sresti takvog dana
kad u sjeni obzorja se sunce rodi
povrh mjesečine,
poput otvorena dlana
žene koja čeka da se svitanje dogodi,
da joj isti obzor sine


kao što se to događa svake noći
u kojima sniva da je stigla anđelima,
da je svoga pjesnika izbavila,
da ga prosi stihove od nemoći
kakvi raspadnu se atrijima
kada snovi dođu iz ništavila.


Nije to za mene, znam,
jer bih uvijek pokušala sama,
nisu moji vezovi za lađe,
ali kada gori onaj plam,
kada događa se drama,
tad i mene nemoć nađe,


tada mislim da su te zarobile
sve te molitve i misli krotke.
Jer ja ne bih znala tako
zavoljeti ruke što su moje bile,
što su stihu mome potke,
tad bih predala se lako.


A ovako, kad te nema,
kao da smo oboje mi vječni,
nedodirljivi za boli.
Ona nada se u meni sprema,
oni snovi proturječni,
a duša se kao nebo proli.
22.08.2019. 21:01

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts