Friday, August 2, 2019

Okovana duša



Već ne čekam zdravlje, niti mladost
do koje mi nikad nije stalo,
samo zidovi me glede vrlu;
samo gutam, pijem, hranim radost.
Mada tako puno riječi već je palo,
svaka nota zastaje u grlu.


Da li duša moja sad od kazne vrda,
je li slijepa, gluha od tolika milja
što je odvraća od opreznosti?
Jesam li u teškom grijehu, srca tvrda?
Reci opet koliko je još do cilja
jer ne vidim od sve ogrezlosti.”


Rešetke me ogorčenja kruže,
ali ono već je davno staro;
ipak, ništa ne prolazi kroz njih,
samo mislim da to vjetar puže
davnih dana kad se nije znalo
da bi od života nastao mi stih.


Šume čekaju me, zlatni humi,
ne daju još blizu, bar za sada.
Iz dubina svak mi zbori,
a izgleda kao da mi lahor šumi
što ga nikad ne napušta nada:
Hajde, dušo, meni šapni, progovori.”

Preda mnom su oblaci od cigle
što bi dali se i s tugom omjeriti.
I noći se kao tanke magle gube
da bi zrake sunca stigle,
da bi mogle ovu dušu provjeriti:
Kad ćeš proplakati, ljube?”
01.08.2019. 23:48





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts