Saturday, August 10, 2024

Note što su pale




Nisam nadala se da ću znati,

da ću spojiti se svetima,

osobno po neka spoznati

u zemaljskim ljetima.



Uvijek bijahu mi nedodirljivi,

premda gorjelo je srce često

kao da su dobro znani, vidljivi,

al' ne bijaše tu moje mjesto.



Sada si me podsjetila stare kote

koju danas kritički promatram.

Držale me od refrena note

kojima se sva omatam,



tek toliko da ja primim dar.

Marijo i moji sveti,

vremeniti od srdaca žar,

sjet mi odozgora sleti



pa pozdravljam osobno i one

koji su svjedoci te divote,

ljubavnici cijele vasione

koji pjevaju te note.



Kristov Duše, hvala tebi za rastrojstvo

u koje mi upalo je sjećanje k'o med.

Istim dahom živi vječno Trojstvo

i ja nalazim tih ljestvi slijed.



Sjećam se, vi sveti, kada odoste odavno

da se rodite za nebo i u Kristu;

sjećam se i doba što još uvijek slavno

drži onu dušu kao kao vodu bistru.



I ta pjesma što je pala s neba

zvuči poput moga nespretna početka.

Ono što toj noti sada treba,

to su anđeoski pjevi Marijina svetka.

10.08.2024. 21:51





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts