Saturday, August 3, 2024

Jutarnje nebo

 


Tvoje riječi, Isuse, da imam

pa da mogu sastaviti hvale

i opisati to sve što primam,

što su tvoje ruke meni dale.


Nebo vedro, bez oblačka,

tren je između noći i dana;

crta obzora je visoka i dugačka ,

dolje trešnja pokraj bora, razlistana.


Noćas je oluja osvježila

zrak nad gradom svih sparina,

prag nebesa nam je očistila,

nestala je teška omorina.


Bistar vidik u daljine,

hladan vjetar tiho piri,

nestalo je noćne tmine,

a sunce tek malo viri.


Da mi riječi ti nametneš

da opišem taj zemaljski raj,

na taj lijepi način sa mnom se susretneš,

kao majka budiš ovaj kraj.


Izveo si me iz mirna sna

na svoj način čovječanski,

pretvorio dušu mi u pjesnika,

stvorio nebesa nam božanski.


Nek mi hvale na usnama bdiju,

prve riječi moje Stvoritelju svijeta

čije bistre hladne vode sada piju

moždane mi jasne poput rajska cvijeta.

03.08.2024. 05:45




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts