Friday, August 9, 2024

Dopuštenje


 


Dat ću ti ključ od života vječnoga,

u srce si moje stigla

poput žedna pijeska.

Dat ću ti darove pohoda svečanoga

jer si se k meni prigla

kao maslina tijeska.



Tvoja me tuga blaži

da te pomilujem tiho,

da te obradujem.

Čitav si dan na straži

i čekaš veliki vihor

dok ja plandujem,



gledajuć' ti zlatne kose

mudrosti i poniznosti,

i spoznavanjem.

Slatke poslat ću ti rose

duhovnosti i skovanosti

silnim rastajanjem.



Otvorit ću ti ova niska vrata

da istečeš iz korita

pravo u te moje dlane.

Primiti te kao svoga svata,

zatečena i prolita

u bezbrojne duge dane.



K meni priđi,

ja ti dajem mošta, ulja

i zelena polja.

Iz svijeta iziđi

jer se nudi moja vrulja,

to je moja volja.

09.08.2024. 20:52



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts