Sunday, August 11, 2024

Moje čekanje na Mudrost


 

Aktivno je moje čekanje na Mudrost,

od malena ne znam njene kakvoće.

Ovaj razum Duha, ova moja ludost

tvrdokorno drži stav što ga srce hoće.



Bez te ljubavi ti ništa nije jasno,

bez te vjere moraš u smrt poći.

Ljudi žure da ne bude kasno

sve pohote i profite proći,



a da za taj smisao ne saznaju

niti tada kada uzdižu ih ljudi.

Grade gdje se pijeskom odaju,

poklone se smiješnoj ludi.



Ali ova ludost nije ista kova,

ona s Duhom Boga ustrajava

na toj gradnji koja nema krova;

važno joj je da se ne zavarava.



Pokloni se Istinitome i Riječi

što izlazi iz prečistih usta

iz kojih nebesko srce tebe liječi

i taj smisao već nije čežnja pusta.



Smiješno ti je kako brzo zborim

niti manje, niti više od svih razgovora.

Srce hitro pjeva kada progovorim,

mada Mudrost za me nema odgovora.



Još je uvijek čekam u životu

pa da vidim mnoge duše sakrivene,

al' se čini da ne čuvaju ljepotu,

skrivaju se kao da su nakrivljene.



Aktivno je moje čekanje na Mudrost,

sa strpljenjem čekam te kakvoće.

Znam za razum Duha, mada nosim ludost

koja tvrdokorno drži stav što ga ljubav hoće.

11.08.2024. 19:47



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts