Saturday, August 17, 2024

Bog života




Nikoga ne zovem svojim,

Bogu svome samo sad se klanjam.

Što god bilo, zlobe se ne bojim,

gdje god bila, nikada ne sanjam.



Puna mi je kapa tog mentaliteta

kada čovjek ne izlazi iz okvira

što su zadali ih zlodusi svijeta,

kad se ništa ne učini radi mira.



I dok duše sude, tebe ljubim, Kriste,

prođe teško vrijeme, sile zla.

Moje ruke nikad nisu čiste,

al' uz tebe pijem srč opraštanja.



Ti ne želiš samo žrtve,

ti si Bog od istine života,

obraćenja duše mrtve,

i od nebeskih vrednota.



Znaš da puna mi je kapa

i da ne moram u tuđe uze.

I ne tražim nikad znaka,

i ne pružam nikad suze.



O tom milosrđu što me neće

najbolje sve znaš i daješ;

bijah poganin bez puno sreće,

a sada me k nebu šalješ.



Hvalit ću te srca vedra

za sve radosti i snagu,

i za ova slaba jedra

što me nose tvome pragu.

17.08.2024. 06:25






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts