Wednesday, July 19, 2023

Psalam 86



Ps 86 (85). Vapaj u trpljenju i progonstvu

Blagoslovljen Bog koji nas tješi u svakoj našoj nevolji
(2 Kor 1, 3. 4).

Prigni uho svoje, Gospodine, i usliši me, *
    jer sam bijedan i ubog.
Čuvaj dušu moju, jer sam pobožnik tvoj; *
    spasi slugu svoga koji se uzda u te!
Ti si moj Bog; Gospodine, smiluj mi se, *
    jer povazdan vapijem k tebi.
Razveseli dušu sluge svoga, *
    jer k tebi, Gospodine, dušu uzdižem.
Jer ti si, Gospodine, dobar i rado praštaš, *
    pun si ljubavi prema svima koji te zazivaju.
Slušaj, Gospodine, molitvu moju, *
    i pazi na glas vapaja mog.
U dan tjeskobe vapijem k tebi, *
    jer ćeš me uslišati.
Nema ti ravna među bozima, Gospodine, *
    nema djela kakvo je tvoje.
Svi narodi što ih stvori doći će †
    i klanjat se tebi, Gospodine, *
    i slavit će ime tvoje.
Jer ti si velik i činiš čudesa: *
    ti si jedini Bog.
Uči me, Gospodine, svojemu putu
    da hodim u istini tvojoj, *
    usmjeri srce moje da se boji imena tvojega!
Hvalit ću te, Gospodine, Bože moj,
    svim srcem svojim, *
    slavit ću ime tvoje dovijeka,
jer tvoje ljubavi prema meni ima izobila, *
    istrgao si moju dušu iz dubine Podzemlja.
O Bože, oholice se digoše na me, †
    mnoštvo silnika život mi vreba, *
    i nemaju tebe pred očima.
No ti si, Gospodine Bože, milosrdan i blag, *
    spor na srdžbu - sama ljubav i vjernost.
Pogledaj na me i smiluj se meni; †
    daj svome sluzi snage svoje *
    i spasi sina sluškinje svoje!
Daj mi milostivo znak naklonosti svoje, †
    da vide moji mrzitelji i da se postide, *
    jer si mi ti, Gospodine, pomogao, ti me utješio.
Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       
 Amen.




 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts