Tuesday, July 4, 2023

Psalam 26 Molitva nedužnog


 

Davidov. Dosudi mi pravo, Gospodine,
jer hodih u nedužnosti,
i uzdajuć’ se u
Boga ja se ne pokolebah.

2 Ispitaj me,
Gospode, iskušaj me,
istraži mi bubrege i srce.
3 Jer tvoja je dobrota pred očima mojim,
u istini tvojoj ja hodim.

4 S ljudima opakim ja ne sjedim
i ne svraćam podlima.
5 Mrsko mi je društvo zlotvorâ,
i s bezbošcima sjesti ne želim.

6 U nedužnosti ruke svoje perem
i obilazim žrtvenik tvoj,
Gospodine,
7 da tvoju hvalu javno razglasim
i pripovijedam sva divna djela tvoja.
8 O
Gospode, ljubim dom u kojem prebivaš
i mjesto gdje slava tvoja stoluje.


9 Ne pogubi mi dušu s grešnicima
ni život moj s krvolocima;
10 na rukama je njihovim zločin,
a desnica im puna mita.

11 A ja u nedužnosti svojoj hodim:
izbavi me, milostiv mi budi.
12 Noga mi stoji na pravu putu:
u zborovima blagoslivljat ću
Gospodina.



Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts