Sunday, July 16, 2023

Bijeli prsten



Pustit ću se da mi veliš

ako ima nešto sjajno

ili neugledno kao rosa.

Zanima me da li dijeliš

sa mnom oružje mi tajno

kad po travi stupam bosa.



Znam da znaš o čemu zborim,

ne znam jesam li te dotaknula

ili samo obaveza tvoga srca

hoće mene, čak i da govorim.

Koja god te sudba potaknula,

ona meni stvara povijest grča.



Stoga priznaj kao da je neka dama

sad umakla udvaraču da ti gleda

oči i da sluša ranjenu ti dušu

jer ja oduvijek sam kao sama.

Da l' te Srce Isusovo meni preda

da odagnam tmu i tmušu?



Zar mi ne vjeruješ, diko moja,

da zbog tebe suze lijem,

sve iznutra da te, žedna, očekujem

jer si stara bitka moja

što je od života krijem,

a sveđ ponornicam' odjekujem?



Čini mi se, sve je to u stvari jedno,

sva ta ljubav, sav taj trud.

Lakše mi je, draže mi je

biti biće zaštićeno, bijedno

kao neki prosjak lud,

nego da mi tamna prošlost sije.

16.07.2023. 00:32



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts