Tuesday, July 18, 2023

Krila povjerenja



Željela sam tebe, sveti stvore,

čuvala ti svoja polja, more sinje

da upravljaš poput starih vitezova.

Bog mi dao pustinje, visove i gore

da mi povijest nikada ne mine

i da požele me vođe s drugih svjetova.



Načinio je tebe ratnikom i štitonošom

da me poštuješ i cijeniš kad naiđeš,

da mi čuvaš plodove za rajski vrt.

Da se zaustaviš mi tu sa srcem i s tom kosom

i da stvaraš, rađaš, da mi ribaricom priđeš

i da ostaneš zauvijek gdje te čeka blaga smrt.



Da se razlikuješ po svojim manirima

jer se razlikujem ja, zemlja tvoja i tvoj dom,

jer sam dragulj što ga ocean, ni vis od svijeta nema.

Da me spoznaš, da me ljubiš svojim krilima,

da me u potomstvu nosiš ti u srcu svom

pa da uvijek vidiš prolom što se sprema.



Da preživiš potop, opće uništenje

što ga oholosti, pohlepi namijeni Bog.

Da ti vratim za svu ljubav i za trud

ako istog Boga moliš koji daje ti krštenje,

koji mene prozva središtem života tvog,

koji se naslanja, kao i ti, na tu moju grud.

18.07.2023. 05:16












 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts