Thursday, July 13, 2023

Majka Božja Bistrička

Marija Bistrica, Nacionalno Svetište kraj Zagreba

 

Danas neću pjevati balade,

klanjat ću se svetinjama.

Onaj što mi dah života krade

neka jeca pred nebeskim zidinama.



Danas Majka toga svijeta,

crna kao od požara spas,

slavi se sred puka speta

da od nevolja obrani nas.



K'o što nije gorjela ni ona,

tako sada temelji ne gore,

tako neće sići nitko s trona

čije ruke Majci odgovore.



Gdje bi kamen žrtvom cvasti,

gdje se ponornice ruše,

neće proći oblak tmasti,

neće stići sve do njene duše.



Gdje sve šume njene gore,

dolazi i mraz, i kiša, i oluje.

Tko li se usudi, sinje more,

mačevima zaustavit njene struje?



Molim tebe, Bistrička ti kćeri,

da me opet srsi prođu

kad zapjeva u glas narod cijeli,

kada moje molitve ti dođu.



Hvali, slavi Boga mila,

dušo moja moje slatke Majke,

čija desnica te izvadila

da ti nisi samo riječ od bajke.

13.07.2023. 10:44









No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts