Thursday, July 13, 2023

Javna tajna


 

Odat ću ti dio javne tajne

da se oko mene nikada ne vrte

prazni snovi noći sjajne

već da samo obećanja prte



Boga naša koji u snu daje,

koji prati svaki trzaj moga lica,

koji kao plutajuće drvo traje

da ni uzdah ne bude mi besmislica.



Majka naša, Gospa skromna

prelijepa je u svom žiću

za ta moja putovanja pomna,

uvijek ravna posvećenu piću.



Znam da želiš, znam da tražiš

utjehu za moje nevolje i jade.

I ti, takav, u njoj mene snažiš

i tako mi pružaš izobilje nade.



Još je značaj naše braće

i sestara to što svi su jako živi,

a i moje srce otkucaje kraće

nit ne broji već se samo divi



svim ljepotama u ovom raju.

Zato molim za te i nemoj mi reći

da bi rado stigao ti svome kraju,

da ti ne bi bilo kraja sreći.



O tom danu ništa ne znam,

nije to toliko sada važno.

Mada sretna, tajne ne dam,

još za stih te grlim snažno.

13.07.2023. 22:59



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts