Tuesday, July 18, 2023

Mudrac



Bio si mi prijatelj i učitelj,

bio si mi slika Zaručnika moga,

mojih molitvi naručitelj,

veza jasna sve do Boga.



Dalo mi te Proviđenje

kao nikad zasluženi dar,

kao nebesko rođenje

gdje sa svetcima sam bila par.



Ne zaboravljam na mrtve,

na te kršćanske sve duše

što su hvalile nam žrtve,

Duha što ga nevolje ne sruše.



Ti si sve mi sabrao u jedno,

jednom riječju dobro si me znao

i sve što je bilo vrijedno

kao blagoslov si meni dao.



Ta je ljubav puno veća nego mi,

ponizno se uz nju klanjam

jer u njoj su čak i ljudi zli

od kojih se sporo sklanjam.



Ta je nada kao kamen bijeli

na kojemu piše slavno ime,

nepoznato za svijet cijeli,

nije usporedivo ni s čime.



Hvalim Krista uskrsloga,

nikada se neću ispuniti

mudrošću od srca tvoga,

ne mogu je nikad ispustiti.

18.07.2023. 19:36



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts