Saturday, September 28, 2024

Anđeo nutrine

 




Širine i visine,

dubine i prostranstvo

kojim nebo sine

probuditi poganstvo


na naš novi svijet, i bolji,

veće dobro od dobara,

a sva ona su u Božjoj volji,

sve to meni vidik stvara,


ali vodi me i u dubine

značenja i dirnutosti

što mi se iz peta vine

sve do zadnje kosti


pa prostruji prsnim košem,

strukom zakucanim

u tim prilikama, grijehu lošem

kao kušnji pridodanim,


tada stigne sve do cilja,

do mog srca stisnutoga,

i proširi klijetke milja

da ugoste Boga moga.


Svaki drhtaj takav molitveni

kontemplacije mi u tišini

i u miru, kao uzvik ishitreni

nastani se u nutrini.


I moj Anđeo sigurnost daje,

da je znak to nebesnika, reče,

koji vjeru plijeve, zalijevaju i gaje

dok me iz dubina mirnih srce peče.


Tako uzburkano kratko stanje

dolazi sa prošlim spoznajama

koje pronašle su isijanje

prema mojim unutarnjim odajama,


toga trena kada Anđeo me tješi

koji mirom onim kraljuje kraj mene.

Nosi prošnje Bogu da ih riješi,

a ja ću za Križem da mi duša već ne vene.

28.09.2024. 13:59



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts