Friday, September 6, 2024

Mračne bitke

 



Duh mi ne da na počinak ići

jer već satima opraštam,

ali ne mogu sve stići

dok o anđelima maštam.


Veliko je olakšanje

poslije muka prijekih

kada stigne opraštanje

zbog anđela nekih


koji oduvijek se dobro bore

tu, na policama, podno zida,

svuda gdje mi vatre gore,

gdje mi duša u dubini rida.


Hvala, Kriste, Duše Sveti, Oče,

jer ja imam noćas privilegije

da u grudima mi klijetke se ne koče

i da savilo se trnje i elegije


koje su me spopadati stale.

Bile su to teške bitke, brige

davnih nota što su nestale

da sa srca spadnu mi sve verige.


Bit ću bolja, sigurno će biti bolje

kad u mojoj svijesti se ugnijezde

dobre navike i posluh moje volje

sve dok gledam naše zvijezde


što ih danju ne može se naći.

Sladak umor svladao mi kosti

otkad morala sam sva izaći

iz te srditosti, zbunjenosti.


Hvala, Anđele, čuvaru vjerni

što se javiš kad zatreba

da podariš duh mi smjerni

podno uzburkana neba.

06.09.2024. 03:38


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts