Wednesday, January 11, 2023

Psalam 30 Zahvala za spas od smrti

 


Psalam. Pjesma za posvećenje Doma.
Davidov.
2 Veličam te,
Gospodine, jer si me izbavio
i nisi dao da se raduju nada mnom dušmani.
Gospode, Bože moj, zazvah te,
i ti si me ozdravio;
Gospodine, izveo si mi dušu iz podzemlja,
na rubu groba ti si me oživio.

5 Pjevajte
Gospodinu Bogu, vjernici njegovi,
zahvaljujte svetom imenu njegovu!
6 Jer samo za tren traje srdžba njegova,
a čitav život dobrota njegova.
Večer donese suze, a jutro klicanje.

7 U svojoj sreći rekoh:
»Neću se pokolebati nikada!«
8 Dobrotom si me, o
Gospodine, na goru nade postavio,
ali čim lice sakriješ, sav se uplašim.


9 Tada, Gospode, zavapih k tebi
i zazvah milosrđe Boga svojega:
10 »Kakva je korist od krvi moje,
kakva korist da u grob siđem?
Zar će te prašina slaviti,
zar će naviještati vjernost tvoju?«

11 Slušaj, o
Gospode, i smiluj se meni;
Gospodine, budi mi na pomoć!
12 Okrenuo si moj plač u igranje,
skinuo kostrijet s mene
i opasao me radošću.



13 Zato ti pjeva duša moja i neće zamuknuti:
Gospodine, Bože moj,
dovijeka ću te hvaliti!



Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       
 Amen.




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts