Thursday, January 12, 2023

Piće života


 

Čeznem za danima gladi,

makar tijelo ne dopušta,

i banalnosti me lude muče.

Kao zarobljenu drže mene jadi,

a nebo se tmasto spušta

pa me gore k sebi vuče.



Odakle mi snaga da Te ljubim

svakom silom duha pusta?

Zašto moja nada šuti?

Zar da poznajem Te samo umom grubim?

Jučer bila mi je ta praznina gusta,

bijahu mi nadahnuti vremeniti puti.



Organizam, zdravlje bogovi su sada,

duša stenje pod pritiskom suhoće,

molitva mi Duhom Svetim zasoljena

kao rijeka koja sama nema hlada,

kao struja vode bez mirnoće.

Moja srž je sasvim razgoljena.



Razotkrivena je potreba za Tvojim vinom,

za svježinom krvotoka Tvoga,

jedino mi Piće, Kriste, Bože moj.

Oče naš, koji si sa svojim Sinom,

koji daješ mome srcu sebe, Boga,

daj da odmah uđem u taj program Tvoj



jer si moja žeđ i moje utaženje,

jer ovakva ne mogu ni mrijeti,

niti životnost mi nije plod.

Ti probudi moje posvećenje,

samo s Tobom hoću sijati i žeti,

makar nikad nije tako važan ovaj brod.

12.01.2023. 19:36



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts