Wednesday, January 25, 2023

Riječ na srcu

 


Usred molitve me nađe Krist
da Mu budem riječ na djelu,
pošalje mi Duha jaka, snažna.
Moj mi razbor nije bio čist,
a i zadobila rane u svom tijelu.
Svaka riječ bijaše mi zarazna,


Duh se protezao svuda naokolo,
i u visove čak iz kojih se slijeva.
Ponio me gdje se znanje množi,
a ja bijah samo roblje golo,
moždane mi bile kao pljeva,
iglice i titraji su bili mi na koži.


Priznajem da nije bilo bezbolno
to stanje što je dugo potrajalo
dok ja lutala sam ovim gradom.
Majka mi na srcu bila dragovoljno,
a srce se više puta pokajalo
dok sam sklanjala se kradom.


To mi nije ništa od pomoći bilo,
Duh je Krista svedohvatljiv,
uvijek bio, bit će i ostao jest.
Ne, nije meni se to samo snilo,
prošao je, velik i neshvatljiv,
ostavio mi na dlanu samo čest.


I još uvijek nisam sve to potrošila
što mi dade Bog moj odozgora,
ne znam kako, niti kojim skutom.
Tek sam sada malo prišla gdje sam bila,
da me poveo do granica i obzora,
dao mi da gledam pod Njegovim kutom.


Tu se radi sve o nadnaravnom,
i o svjetlu, i o zvuku, i o duši
pa je teško prijeći svojom silom.
Još je dublje kada goriš vatrom stalnom
što se ne da izdržati i sve sruši,
ali duboko i kao medom, kao svilom.


Daleko je Božje srce, od nas je visoko,
Njegove su misli kao nama zemljotresi
usred bijela dana i u pomrčini svijesti.
Ali isto srce Mu je u nama duboko,
pomiče nas i sva nadanja odriješi
pa nam daje mir od Radosne vijesti.


Privlačno je Bogu se obratiti
točno onog časa kad se slavi
Pashalno otajstvo, Uskrsnuće,
Krista koji će se rado napatiti,
Crkvu kojoj rade svi o glavi
dok još ona moli za sve umiruće.


Tako, svakog dana slavim imendan,
Bog je sa mnom i uz mene,
i svi sveti koji Kristovo su tijelo.
Opet Majka dođe mi u jedan san
da pogura moje lađe snene;
tada znam da vida moje orošeno čelo.
25.01.2023. 18:02




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts