Saturday, January 21, 2023

Psalam 116 Pjesma zahvalnica

 


Ljubim Gospodina, jer čuje *
    vapaj molitve moje:
uho svoje prignu k meni *
    u dan u koji ga zazvah.

Užeta smrti sapeše me, †
    stegoše me zamke Podzemlja, *
    snašla me muka i tjeskoba.
Tada zazvah ime Gospodnje: *
    »Gospodine, spasi život moj!«

Dobrostiv je Gospodin i pravedan, *
    pun sućuti je Bog naš.
Gospodin čuva bezazlene: *
    u nevolji bijah, on me izbavi.

Vrati se, dušo moja, u svoj pokoj, *
    jer Gospodin je dobrotvor tvoj:
On mi život od smrti izbavi, *
    oči moje od suza, noge od pada.
Hodit ću pred licem Gospodnjim *
    u zemlji živih.

Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts