Friday, August 28, 2015

Uputstva za upotrebu raja

Tamo gdje liježem čeka me Bog
i u snovima mojim pokazuje mi put.
Prije jutra me budi da pušem u rog
za sve koji bace svoj križ u neki kut

pa traže li, traže Gospodina u daljinama.
Raj dođe, raj živi u mojem duhu
što stvara mi djela i život u haljinama
koje nalik su bijedi u svečanom ruhu.

Jutrima iz sebe u svijet izlazim,
raj se nalazi u kapljicama rosnim
i ja često to pjesmom izrazim.
Raj se nalazi u očima prkosnim

onih gladnih beskućnika što se potuku
zbog malo duhana ili kruha jedne mrvice
pa čak djeluju sablažnjivo širem puku
koji nudi siromasima suvišne krpice.

Kad ogladnjela blagujem Kristovo Tijelo,
opet odlazim u rajske visine i ljepote.
Bog daje hranu na vrijeme i duhovno jelo
jer od Njegove riječi nema veće divote

pa kad god čitam Evanđelje, duh mi gori;
neopisiv neograničeni prostor se otvara.
I molitva treba uvijek, i kada bol te mori
i kada ti Bog u molitvi tvojoj odgovara.

Kada si dobar ratnik u velikim ratovima
u kojima se sam sa sobom tučeš,
onda si i pravi mirotvorac svim svatovima
i uvijek slabiji kraj izvučeš

jer naš Bog je Ljubav sama
koja se daje uz pratnju vidljive žrtve.
Čeka te križ, muka i tama
ako poželiš u raj iz ove kože mrtve.

Raj se ne može zaslužiti,
to je dar besplatan od Boga
koji te može samo zadužiti
da se ne ne strašiš križa svoga.
28.08.2015. 06:34


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts