Saturday, August 8, 2015

Ništa novo, ništa drugo

U tom svjetlu što ga meni prostre
dodaje se plod na plod
i ti meni svaku suzu otre
koja pratila je odlazeći brod.

Što si dalje, što te dulje nema,
to se veća zraka širi
koja mene za život oprema
i sa smrću mene miri.

Sjećaš li se onih vrata
koja željela sam otvoriti?
Sad me prostor njihov hvata
koji ne da se rasporiti;

sad već virim gore u nebesa,
učim kako ljubav svime vlada,
prelazi i preko lijesa,
kreće se duž podzemnoga grada,

zauzima tvrđave i topi led.
Ljubavlju si mene porodio
za taj drugi, novi slijed
jer si moje srce pohodio

nadzemaljskom snagom.
Velika je moć u povjerenju
kojime si vodio me pragom
i po hrapavome stijenju.

Ljubav jedina je sudbina
koja nas na zemlji određuje;
ljubav jedina je poputbina
koja čak i smrt pobjeđuje.

Ljubav jedino je što nam duša prosi
kada dođemo na ovaj svijet;
ljubav jedino je što nam duša nosi
kada odemo na samrtnički let.
08.08.2015. 07:32



>

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts