Friday, August 28, 2015

Naručje slobode

Ništa mi ne smeta što si nedostižan
i zapravo ne želim dosađivati.
Sve sam tvoje stihove ispisala.
Sjećam se i znam za pogled brižan
kojeg nećeš meni otuđivati,
radi kojeg na pola sam disala.

Dani ovi nisu mi za te balade,
znaš me, za uvijek sam tu.
Jesen već pristiže moja,
predvečerje dan mi krade,
pjevam onu istu melodiju
makar nema anđeoska poja,

barem ne za tebe i za mene.
Možda bi ti sve to i zasmetalo,
možda čak bi bio ljubomoran
kad bi spoznao sve moje sjene
i sve što me je zametalo
u dan ovaj težak i osoran.

Možda ipak dobro znaš o meni,
možda znaš sve što moje srce lomi
kao što je uvijek s nama bilo.
Još me uvijek prate svi refreni,
još me muče razni idiomi,
još je polomljeno moje krilo.

Zato se i vraćam, možda kao pokornica,
zato čeznem one ljubavi slobodne
što u toj slobodi vječno traje.
Već me dugo čeka naručje i zornica,
one molitve i riječi, tako shodne
mojem srcu koje se ne predaje.
28.08.2015. 18:33


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts