Wednesday, August 26, 2015

Emigrant

U opisu nam stoje nevažne stvari,
nikad čovjek ne uhvati niti malo
od sveg svoga postojanja, svoje biti.
Još i kad ti susjed kompliment podari,
ispadaš drugačiji od svega što se dalo
kao da sve namjerno poželiš skriti.

Tko sam ja, sam sebi toliko preblizu;
tko sam, što sam, što iz mene kulja?
Da li ono što mi neki odobravaju?
Oni koji proživljavaju i krizu,
krizu što je najviše osjeti rulja,
krizu koju mnogi čudom i prespavaju?

I tako nekako, i sam sam dio toga svega
pa zaboravljam na sebe, a u miru,
blagostanju nekom romantiku stvaram.
Da li ja sam možda čak i dio onog zbjega
gdje svi ljudi od neznanja čak i umiru
dok ja hrabro po stranicama svojim šaram?

Ne, to sve valjda ipak nisam ja,
nisam želio ni ratove, ni gladi:
Cijelo vrijeme nastojim na dobrim djelima.
Nisam u životu toliko počinio zla
koliko mi sada zla o glavi radi;
ja sam samo putovao oblacima bijelima.

Ali oblaci mi nisu dali poticaja
nego samo okrećem se od užasa.
Sve te krize moj su dar potisnule
da ostanem uporan do kraja,
sve do ovog sada kobnog časa
kada iz mene su naše krize vrisnule.
26.08.2015. 12:24



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts