Friday, August 28, 2015

Kruna

Previše sam tužna za pusto vragolanje,
previše stara za erotske stihove;
previše sam sama za nevjerovanje
a još volim ljude, mane njihove.

Nisam dugo znala da su ljudi mahom
kao prazno korito nepostojeće rijeke,
da će svaki dobar poriv proglasiti krahom
i pobjeći u ponore ove zemlje meke.

No, dublje pasti nego ja mogu rijetki,
većma se poniziti, a ne sablažnjavati.
Još je manje onih kojima su razni svetki
razlog dobar da se prestanu kažnjavati

(jer svijest je organ samo duha razvijena
dok se strašna savjest uvijek može javiti.
Ako li je k tome volja često jako ispijena,
ona ne može se u slobodi svojoj postaviti).

Previše sam uvijek bila znatiželje puna
pa se sjećam da već davno svima sam dosadila.
Nikad od mog trnja nije nastala mi kruna,
ali nikad nisam nikog niti namjerno ojadila.

Dva sam svijeta dugo spajala u jedan,
u sredini (križa) duša, negdje preko tla i neba;
volim reći (nađoh) sjajan biser, jako vrijedan
i još vidim da je to sve ono što ti treba,

za čim čezneš i što voliš, što dozivaš noću
dok ja bespomoćno gledam tvoje  potrebe.
Ne mogu ti pomoći čak i kada hoću.
Sretna sam u sebi, ali tugujem zbog tebe.
28.08.2015. 23:22


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts