Friday, August 7, 2015

Kada gost postane gazda

U Bogu hodim, ima tome dugo,
i mnoge nalazim blizu pored sebe.
Ne znam zašto moram biti nešto drugo,
zašto ne odgovaram na tvoje zahtjeve

kad sve činim kako te razumijem
jer mi razumijevanje je dao Bog.
Ukazati na red ti ja ne umijem,
samo znaj, ne vrtim se oko Dvora tvog

nego ti si taj koji meni je u gostima.
Ako netko treba otići odavde,
to ne bi bila lađa s mojim ostima
već ti si taj koji kroji pravde.

U Bogu hodim, evo cijela horda na tom svijetu
dok se ti zamaraš s nekoliko zareza i—Zakonom.
Gdje ti je oduševljenje za spasiti ukletu,
gdje ti je žrtvenički duh što juri za izgubljenom onom?

Van iz moje crkve! Zbog tebe se ne usudim ni do vode,
vode žive koju lutajući tražim naokolo.
Van! I ponesi svoje bičeve i jaram, Zakon što ga rode
takvi kao ti pa zaigrajte na pustoši svoje kolo.

Što ćeš bez odijela? Što ćeš tada kada nema zapisnika?
Koju riječ bi tad uputio samom sebi usred mnoštva?
Kako našao bi svoga prijatelja, onog isposnika,
kada nema uputstava za borbu protiv mnogoboštva?

Gledaj ovu Sodomu i Gomoru od koje se vješto skrivaš!
Svaki jedan od tebe je malo više svet, ali nosi obilježja razna.
Postali su sveti samo zato što su vjerni Onome kojega zakivaš
kao mrtvu stvar koja služi samo tebi usred Dvora prazna.


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts