Monday, August 24, 2015

Mraz na crijepovima


Susrela sam neke tebi slične ljude,
a ti nisi nikome mi nalikovao.
Sada anđeli me opominju i kude,
a ja znam da si ti u šali iskovao

mnoge riječi, sve moguće pojmove
koji strijelili su ravno me u snove.
Nisi se obazirao na sve moje dojmove,
a ja znam da ti oni tajno plove

po svom nebu kao mraz na crijepovima
od kojeg se meni novi snovi ruše.
Nismo nikada se slagali u prijeporima,
tvrdio si da smo dvije izgubljene duše

što se vrte stalno istim krugom,
ali nikad nisi bio izvan trenda.
Ja sam tebe zvala ratnim drugom,
za mene si uvijek bio legenda.

Kao da su nas na silu pripojili,
tako teško bilo je uz tebe ostati,
a sada kao da se nismo ni razdvojili;
samo moram na crijepove stati.
24.08.2015. 05:42




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts