Monday, July 13, 2015

Raka

Od laka umora i gruba dana
moji su vidici sabrani,
moja je duša raspjevana
jer ju sestrica kiša hrani.

Sa svakim kišovitim korakom
sve bliže se primičem iskonskome
kom se nad blatnom rakom
suzne kapljice s kišom lome

i znam, ovaj dan je taj,
kao svaki drugi u nizu,
kada se otvara raj
što mi je tako blizu.

O, znam, dobro znam
da sam na pravim ljestvama
i da moj kišni je plam
postao zaboravljen na cestama

koje sve vode u propast.
Na uska vrata ulazim,
tijesna kao posljednja pomast,
istim ljestvama uzlazim

što se spustiše kao kišne kapi
jednom i opet iznova.
Niti jedna mi riječ ne hlapi,
a svaka je sretna prinova.

Predokus novoga, nagovještaj
kao uspješan bijeg iz ropstva
i skroman posljednji izvještaj,
a blatna raka prazna osta.
13.07.2015. 18:58





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts