Tuesday, July 14, 2015

Strogo mirovanje

Previše je rečeno i neka muka je u zraku,
muklo sunce grije zaštićene prozore,
propuh smiruje  podivljale moždane.
Čak i dolje, s ulice čujem rijetku riječcu svaku
koja s vremena na vrijeme nekoga dozove.
Smjestila sam se na putu nekako sa strane.

Ovo sada pišem jer se želim prisiliti
na tu mentalnu aktivnost i zapravo odmaram.
Ništa neću reći, samo ću bilježiti.
Dugo sam si strasno pokušavala piliti
svaki stih i svaku riječ, a stvarno stvaram.
Na mom zaslonu je jutros počelo sniježiti.

Oduvijek sam voljela govorne vježbe,
treninge za drilanje umješnosti stila,
treninge za neku slavnu sutrašnjicu
koja nikad nije vremenite obilježbe
već bi često ili uvijek bila uranila
i pojavila bi se da čujem neku pticu

koja sneno pjevala bi usred ljeta.
Oko mene struji od propuha milina,
zbog mene se dani trzaju u krugu
dok se mojim duhom molitva šeta.
Paljenje mi cigarete prekida tišina
koja nalik sva je plamenu predugu.

Mogla bih ovako nabrajati uživanje
sve do noći, sve do nekog manje sparnog dana
kada razočarana bih prekinula mir,
ali sad mi vrijedi samo potajno usnivanje
kao da ja više nisam razdragana,
sad me nosi samo padajući vir.

Gotovo je, život pada prema rajskim predjelima.
Više ništa nema što se nije primilo i dalo.
Nužno sad je strogo mirovanje.
Neću pamtiti si da li sam se iskupila djelima,
više me ne brine koliko se puta palo.
Sretna spremam se na pirovanje,

sad je prošla ona životna groznica
koje nisam bila svjesna niti malo;
sad tek vidim da je život pun.
To na mene čeka ona grobnica
nad kojom će vjetar prosipati žalost,
a ja ću za to vrijeme polagati račun.
14.07.2015. 13:18




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts