Tuesday, July 21, 2015

Gospodar života moga

Gospodar života moga

Kad muškarac kaže ženi ‘volim te’,
to uglavnom znači da ju želi porobiti.
Učestalo ponavljanje takvih riječi
predstavlja veliko prikriveno nasilje.
Ne postoji ravnopravnost spolova,
postoji samo međusobno poštivanje.
Hvala Ti, Bože, jer si me dobro napravio,
progovorio si u djelima mojim.
Hvala Ti, Bože, što si me rodio,
što si mi u ljubavi život dao.
On je Bog moj,
a ja narod paše Njegove.
Ispraznost, drugo sve je ispraznost,
lažno štovanje i sebičnost ljudska.
Duša se moja Bogu nada,
a On me prepoznaje.
Slava Bogu na visini
i na zemlji mir ljudima dobre volje.
Dostojanstvo ljudsko rađa se u Bogu,
tada čovjek sve poštuje.
I grešan je čovjek dostojan izbavljenja,
a pravednik živi od pouzdanja
jer se i Bog njegov strasno pouzdaje
i nikada ga iznevjeriti neće.
K Tebi, Gospodine, ruke uzdižem,
žrtva je moja Tebi zahvalnica.
Slava Ocu i Sinu
i Duhu Svetomu;
kako bijaše na početku,
tako i sada i vazda,
i u vijeke vijekova.
Amen.


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts