Friday, April 22, 2022

Pusti me da tražim


 

Pusti me da tražim,

zaustavi me na pola puta

da se nadom već osnažim,

da me čežnja ne proguta.



Vodi me po cvjetnim poljanama

stazicama koje nisu ugazili

da mi pukne nova panorama

kakvu nikad nisu opazili.



Dopusti mi da Ti budem službenica

u toj šetnji, vrlo neobičnoj,

gdje bih bila nevidljiva družbenica

svakoj travki, zemlji vičnoj,



pa da odvedem je Nebom rasti

kako bi preživjela nas, ljude,

i da oblak ne bi tmasti

zabranio travki da tu bude.



Ne dopusti oblacima sivim

da zasjene sunca zrake,

pad i uspon pod kojima živim,

suton koji nosi nove znake.



Jer tu nisam jedina ta koja želi

brzo proći preko mosta

gdje se samo otrov dijeli,

gdje je globusu već svega dosta.



Daj nam zemlju Sveta Duha,

vrlo dobru zemlju meku

koja dijeli vječna Kruha

svakome tko naiđe na istu rijeku.

22.04.2022. 19:11



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts