Wednesday, April 6, 2022

Moj dragi


 

Moj je dragi posadio vinograd,

stavio me tamo da treperim

da mu bude blag taj grad,

da mu sve visine ja izmjerim.



Krvlju topio je zemlju plodnu

da se loza trsom spoji;

sjekao je riječju zemlju rodnu,

gnječio to grožđe što ga nikada ne broji.



Moj je dragi usadio svoje Drvo

da iz njega vječna ljubav piri;

njegovo je grožđe bilo prvo

što ga ponudio da mi miri



u sve moje isposničke dane.

Rodio me kao plod od loze

da se nikada ne slome grane

što su kao ruke Tvoje, Bože.



Nikada se prije dogodilo nije,

vinograd mu posta Uskrsnuće.

Grožđe suncem tu se grije,

a i rumeno je kao zore vruće.



Nigdje nema takve povijesti trpljenja,

loza traži slugu, a ne gospodara.

Ukras mu od sveg strpljenja

dok se uvija uz Drvo njegovih njedara.



Još mu uvijek mjerim sve visine,

ali mjera moja više nije ista,

već je zašla više u dubine

gdje je duša moga dragog Krista.

06.04.2022. 17:19



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts