Tuesday, April 19, 2022

Kad prelomiš kruh


 

Vjera se ne sastoji od praha,

u njoj ima dosta tuge,

malo Božjeg svetog daha,

sjećanja na duše druge.



Mada mir u duši daje,

nemirna je, uvijek čeka,

gleda život kako traje,

velika i važna rijeka.



Kad prelomiš kruh preda mnom,

znam da došao je čas

da se vratim onom trenu tamnom

što si ga odredio za nas.



Svjetlo si mi donosio,

a bilo je tako strašno

jer si rijeku odnosio

da Te mogu vidjet jasno.



Hvala, Kriste, za sav strah,

i za poniznost mi čednu

koja nasta kao zadnji dah

prije ulaska u zemlju lednu.



Tek sam poslije znala tko si,

da si Onaj što me ljubi

ognjem koji dušu rosi

i životom svojim što ga gubi.



Sanjat ću Te vjekovima,

ali jednom Ti ćeš stići,

znam već kakvim tijekovima.

Znam da ćeš me u vis dići.

19.04.2022. 21:39



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts