Sunday, April 10, 2022

Čudotvorni mir


 

Odricanje od navezanosti,

od svih, onih loših ili boljih,

svakog novog dana što se rosi,

donosi slobodu mojoj volji,



mojoj radosti života mi u Kristu.

Jer za takav Dan te Muke

ništa drugo nema vjeru čistu

koja otvara se kada širi ruke



koje streme prigrliti samo Sina,

a u Njemu vrijeme, čitav svemir.

Nema više niti kruha, niti vina,

nestaje mi svaki nemir.



To je poniranje radi Tajne davne

kada Sina preda za spas življa,

i sve staze sad su savršeno ravne,

ne trepere kao neka narav divlja.



Kratkim, teškim putem Tebi ću se odazvati

jednim „Da”, jednom odrješitom odlukom

koja može vjetroviti zalet duši dati

kao strijela, odapeta snažnim lukom.



Ničeg nemam, samo tu slobodu golu,

dar od Krista koji nisam nikada zaslužila.

I samo je jedna još mogućnost na tom stolu,

predati se Križu da bih se rastužila,



mada uvijek probudi se radost živa

kao gorivo i pogon kojim ljubav guram

prema Muci koja nije ni za koga kriva

i s kojom sad prestala je ona divlja ura



besmislenih vrzmanja u povijesti svijeta.

Da si dirnuo me, to je malo reći,

kao pravi Čovjek koji nema više ljeta,

a svima će bezbrojne živote steći.



Šturo samo Čitanje je, samo slovo,

a tako je slobodan Ti pjev božanski

što ulazi mi u dušu kao stanje novo,

slatko – gorko, kao neki mir poganski



što se kao iznenada preobrazi

kao kada nestanu sve uze,

koji me u duši potpuno porazi

gdje bez prestanka mi liju suze.

10.04.2022. 06:23





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts