Thursday, April 21, 2022

Dlanovi tišine



Saznat ću za poglede sve Tvoje

kojima si slobodan mi izbor dao

da ja gledam ruke svoje

koje često si mi uzdizao,



da na dlanovima pronađem prazninu

jer je pred Tebe sve palo,

jer si pozvao me u tišinu

do koje se moje srce doguralo.



Nikada te ruke natrpati nisam htjela

jer od mene nije potrebno Ti takva dara,

samo sluha za Te moga tijela

oštrila sam svakog dana vjerska kalendara.



Već ne pamtim to što Tvoje nije,

nadnevak mi isti svakog dana;

niti jedne noći više ja ne bdijem,

uvijek mi je kao zora rana



pa sve mislim jesam li u raju.

I ne poznam sve pojedine ljude

što mi nikada ni pozdrav daju,

i ne brinem brige svijeta, brige lude.



Sad je zlatno doba, doba zaborava,

sad je vrijeme, mada nije čas,

da mi brod sa sidrom uplovljava,

da ne izdam niti sebe, niti nas.



Slutim već da nikad nećeš popustiti

požurivanju na nebeskome Drvu,

i da moju ljubav hoćeš jače iskusiti

jer si Ti taj, Kriste, koji ljubio me prvu.

21.04.2022. 17:29



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts