Sunday, April 3, 2022

Mrtav život


 

Nema Te u našim srcima,

nema Te vjekovima

na žalost svim pucima

i povijesnim tijekovima.



Dođi sada, sada se približi,

sada uvijek Tvoj je Dan.

Gledaj kako zemlja klizi,

možda netko sad je pripravan,



možda čitav sada svijet

za Te žeđa, Krista,

kao samonikli cvijet

što na ruševini blista.



Kaznio si more krimena

teškim križevima nespokoja

koji ne zna Tvoga Imena

da Te zove usred teška poja.



Tvoji puti jednaki su ravnoj crti

kojom pravednici putuju,

a grešnici priklanjaju se smrti

dok za bludničenjem tuguju



što ga prekide Ti prijetnjom Suda

da se Tebi, Svetom, vrate

jer i sami vide da je zemlja luda,

jer im dosta da se kao zvijeri klate.



Mnogi su Te davno izgubili,

a svi drugi slijepo sad ih slijede.

Radi svetih koji su Te ljubili,

podigni bar jednoga iz bijede



kao što si pronašao čak i mene,

koja o Tebi sam čula samo kletve.

Tamo gdje me vode uspomene

stvorio si krvave mi žetve,



ali si me pridobio za se,

Jedinoga koji zna sve boli,

koji čeka ljude da se spase

i svoj život mrtav, život goli.

03.04.2022. 10:20



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts