Thursday, April 28, 2022

Na njihovu riječ


 

Da ugledam Tvoje rane,

ne bih zato vjerovala

da si Ti produžio mi dane,

ne bih zato Tebe sljedovala.



Mir si moj, život, djela istinita;

da ćeš uskrsnuti, rekao si svima

kada riječ Ti križu bila je finita,

kada dade svoju Majku njima



koji za Tobom su propatili.

Još su hranili se Tvojim Tijelom

da bi sebe Tebi vratili,

Krvlju rumenom i bijelom.



Jer Ti, Kriste, ljubavi im dade

koja nikako se odbiti ne može,

a tek sada probudi sve nade;

već su bili Tvoji, dragi Bože,



a da toga ne bijahu svjesni.

Tad im reče krenuti ka grešnicima

gdje su razgovori prosti, prijesni.

Gdje sad proroka na svijetu ima



ako ne u Galileji niskoj, ravnoj

gdje se blagoslovi spustili?

Obratit ću se Duši slavnoj,

Sinu čiju Radosnu su vijest izustili,



za koju su pjevajući izginuli,

dajući od sebe to što primiše,

Tebe, Bože, što ga mrtva skinuli

s toga Križa koji mi se primiče.



Jer da ljubavi Ti nije bilo,

što bi vrijedilo im sve to, Kriste?

Tvoje Tijelo u meni se zbilo,

živo poput ljubavi mi iste.

28.04.2022. 13:42





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts